ראשי > כללי > מוקד שירות לקוחות

מוקד שירות לקוחות

מוקד שירות הוא אחד מהמקומות שאנו בטח לא אוהבים להגיע אליו, אך אם יצאנו ממנו מסופקים זה עושה לנו את היום. אנו יכולים להגיע אליו כדי לשמוע כל מיני הצעות או כדי לתקן מוצר הרוס, כמו למשל טלפון סלולרי, וזה הזמן להבין מה הוא באמת ומה עושים בו.

מהו מוקד שירות?

תפקידו של מוקד שירות הוא למעשה לספק שירות ללקוחות, הלקוחות הללו יכולים להיות לקוחותיה של חברה מסוימת או אנשים פרטיים שמעוניינים לקבל שירות ממוסד ממשלתי. למשל, יש מוקדי שירות לבנקים ולחברו סלולר ויש גם מוקדי שירות לביטוח לאומי, למס הכנסה וכן הלאה. מוקד השירות כשמו כן הוא, אמור לתת שירותים בכל מיני נושאים שקשורים לאותו גוף. אמנם יש כיום אפשרויות רבות לתת שירות כמו למשל דרך האינטרנט או דרך הטלפון, בימינו אפילו דרך הודעות, אך בכל זאת מוקד שירות לעתים יהיה נדרש.

מה עושים במוקד?

במוקד שירות בדרך כלל נותנים שירות פרונטלי למרות שיש גם מוקדי שירות שיש בהם טלפונים ומסכים בהם אפשר לבצע כל מיני פעולות. מי שכבר הגיע למוקד שירות לרוב יצטרך  שיהיה לו שירות פרונטלי, כמו למשל להחזיר כרטיסי סים, לקבל מכשיר טלפון חדש, לחתום על מסמכים, להציג ייפוי כוח וכולי. במוקד השירות אפשר לעשות כל פעולה ואם אין הרשאה לכך יש מנהלים שיכולים תמיד לעזור.

מתי הוא פתוח?

לא משנה עד כמה מוקד השירות יעיל ונוח, ברגע שהוא לא פתוח בשעות נוחות היעילות הזו תרד לטמיון. לכן מוקד שירות צריך להיות פתוח בכל ימות השבוע בשעות נוחות, גם עד השעות המאוחרות של הלילה כמו 8 או 9 בלילה מתי שאנשים יכולים להתפנות וללכת לקבל את מה שהם צריכים.

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה