ראשי > כללי > מה היא הסרת עין הרע

מה היא הסרת עין הרע

מתי מבצעים?

יש כמה אינדיקציות שיכולות להצביע על הצורך בהסרת עין הרע. השיטה הטובה ביותר היא לעקוב אחר שינויים בגורל ובמזל. מי שסובל מעין הרע עלול למצוא את עצמו מתמודד באופן בלתי צפוי עם מחלות, סכנות ועוד. כל שינוי מן הסוג הזה מחייב פנייה לאנשי מקצוע לצורך הגנה והסרת עין הרע. לפי תורת הסוד, עין הרע יכולה להביא לפגיעות קשות בגוף ובנפש. פגיעות אחרות מתרחשות סביב עולם העסקים והעבודה, בהריון, בנישואין, בשלום הבית ובמשפחה. אין סיבה לחכות להחמרה במצב וכדאי להשיג כמה שיותר אמצעי הגנה מוקדם ככל האפשר.

אינדיקציה נוספת הדורשת הסרת עין הרע היא התפעלות רבה של אדם קרוב או רחוק. אם אתם מוצאים את עצמם מובכים בגלל מחמאות יוצאות מהגדר הרגיל, סביר להניח שתצטרכו להתגונן מפני עין הרע. נסו להשתמש בקמעות, טקסים ותפילות והתייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות. הגנה מפני עין הרע מתבצעת במהירות והיא אינה מחייבת היערכות מיוחדת.

spiritual-life-coach


גם בחיים המקצועיים

עין הרע פוגעת גם בחיים המקצועיים והיא עשויה להיות רלוונטית לגברים ונשים בכל הגילאים. כל אדם חשוף לעין הרע והשאלה היחידה היא עד כמה הוא מודע לכך. כדאי לבצע הסרת עין הרע אחת לתקופה מסוימת על מנת לשמור על אינטרסים מקצועיים. את ההגנה מפני עין הרע רצוי לשלב במשרד, בבית ואפילו ברכב. פעולות מן הסוג הזה לא יכולות להשיג. יש רק יתרונות שניתן להשיג עם הגנה מפני עין הרע ולכן אין סיבה לוותר עליה.

לסיכום, עין הרע עלולה להופיע במגוון רחב של סיטואציות בחיים הפרטיים והמקצועיים. בעזרת הגנה נכונה ניתן להסיר את ההשפעה השלילית ולמנוע סכנות, מחלות ואסונות.

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה