ראשי > כללי > הורוסקופ אישי

הורוסקופ אישי

הדרך הנכונה להשתמש

יש מגוון דרכים לנצל את המידע המופיע בתוך הורוסקופ אישי. כל אדם בוחר לקרוא תחזית אסטרולוגית בצורה שונה, בין היתר כדי לקבל החלטות או לבצע שינויים באורח החיים. השיטה מתבססת על מיקומי הכוכבים בגלגל והזווית הנוצרת ביניהם לבין המזל בו נמצאה השמש בעת הלידה. במילים אחרות, תחזית אסטרולוגית נשענת על שורה ארוכה של פרמטרים. המזל לבדו אינו מספיק כדי להשתמש בהורוסקופ אישי או להפיק ממנו תועלת.

הטיפ החשוב ביותר הוא לקרוא הורוסקופ אישי אמין. אנשי מקצוע בתחום האסטרולוגיה מנצלים את הניסיון העומד לרשותם על מנת לבדוק את האופן בו משפיע גלגל המזלות על תכונות האדם, מבנה האישיות שלו וכן הלאה. יחד עם זאת, לא כל מי שעוסק בתחום האסטרולוגיה אכן מחזיק בניסיון הרצוי. רק מעטים יודעים להשתמש במידע העומד לרשותם ולשמור על רמה גבוהה של אמינות. המטרה של הקורא צריכה להיות מעקב אחר התחזיות ובדיקת הממצאים בשגרה.

091409_1808_spiritualpa1

 

האם יש משמעות לסוג הכוכב?

טיפ נוסף לשימוש נכון בהורוסקופ אישי הוא להכיר את המשמעות של סוג הכוכב. השמש לדוגמא היא כוכב אישי וכך גם הירח, כוכב חמה, נוגה ומאדים. לעומת זאת, צדק הוא כוכב ציבורי, אוראנוס הוא כוכב של דורות וכך גם פלוטו ונפטון. כל כוכב יכול להיות קשור לעולמות רוחניים או להחזיק במשמעויות אחרות. כתיבת מפה אסטרולוגית מחייבת התייחסות למשמעות הזו והיא נשענת עליה לצורך ניבוי העתיד.

אנשים המעוניינים להשתמש בהורוסקופ אישי מאמינים בקשר בין מצבם של גרמי השמיים לבין מעשיהם ותכונותיהם. אף על פי כן, רצוי לשמור על ספקנות מסוימת ולשלב בין כמה שיותר פריטי מידע שונים. אפשר לקרוא את המפה האסטרולוגית אך לא חייבים להשתמש רק בה כדי לקבל החלטות.

 

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה