ראשי > כללי > השתלת שיניים מחירים

השתלת שיניים מחירים

אפשר היום לבצע השלמה של שיניים חסרות באמצעות שתלים דנטליים, במקום שיניים תותבות, אשר מעניקים מראה טבעי ויכולת תפקוד מיטבית. שתל דנטלי הינו בורג או צילינדר, אשר עשוי מטיטניום ומהווה תחליף עבור השן שלכם. השתל נקלט באמצעות העצם שלכם ומאפשר לעגן אליו כתר, גשר או מחברים לשיניים תותבות על מנת לשפר את האחיזה ואת היציבות שלהם. נושא השתלת שיניים מחירים תלוי בסוג ההשתלה ורמת המורכבות.

תהליך השתלת שיניים מחירים

השתלים עוזרים ביצירת שיניים חסרות, החל בשן בודדת וכלה בשיקום לסת שלמה והתהליך בנוי מכמה שלבים:
* שלב ראשון: איסוף נתונים – לפני שמתחילים לטפל אוספים נתונים על מצב הפה כדי לוודא שאין בעיות אחרות שעלולות לפגועב השתלה ומצריכות טיפול לפניה כמו למשל – בעיית עששת או בעיית חניכיים.

* שלב שני: תכנון מרחבי – מתכננים איפה למעשה מחדירים את השתל ומה צריך להיות גודלו באמצעות תוכנת מחשב , שמאפשרת תמונה תלת ממדית. התכנות הממוחשב מאפשר רמת דיוק באבחון השתל הנחוץ, ובכך מגדיל את סיכויי ההצלחה של ההשתלה.

* שלב שלישי: ההשתלה – ההשתלה נעשית בניתוח בהרדמה מקומית. הרופא שיניים מבצע חתך בחניכיים על מנת לחשוף, בדרך כלל באופן מינימלי, את העצם. לאחר מכן הוא קודח בתוך העצם ומבריג לתוכה את השתל. מבחינה רפואית מדובר בפעולה כירורגית פשוטה יחסית אשר נמשכת בין שלושים עד שישים דקות.

* שלב רביעי: המתנה לאינטגרציה – לאחר הניתוח ממתינים שלושה עד שישה חודשים, שבמהלכם האזור מחלים והשתל עובר תהליך אינטגרציה ועיגון בתוך עצם הלסת.

מה הן עלויות השתלת שיניים מחירים?

טווח המחירים רב והעלות תלויה במגוון גורמים, בהם מספר השתלים הנחוצים, מצב הפה וכדומה. באופן כללי עלות ההשתלה הדנטלית מורכבת מהעלויות המצטברות של השתל, המבנה הכתר הזמני והכתר הקבוע. עלויות של שתל אחד נעות בין 2500 ל- 5000 ₪.

השתלת שיניים מחירים

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה