ראשי > כללי > ביטוח לאומי שירות לקוחות

ביטוח לאומי שירות לקוחות

כיוון שכל אחד ואחת מאזרחי ישראל מבוטחים דרך ביטוח לאומי זה הגיוני שכל אחד יתעניין לקבל מידע מהמוסד. ישנן כמה דרכים לקבל שירות מהמוסד לביטוח לאומי ואחת מהן היא דרך הטלפון בלי בכלל להגיע לסניף של המוסד. מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של ביטוח לאומי מקבל פניות רבות כל יום והוא פועל כדי לתת מענה באופן אישי לכל אחד. המענה יכול להיות בתחום שאלות על הסניפים השונים והוא יכול להיות בתחום המענה האישי וגם הנחיה למילוי טפסים ועוד. כל מי שרוצה ליצור קשר עם המוסד מוזמן לפנות אליו גם בטלפון ולהקל עליו את היציאה מהבית.

קבלת מידע על סניפים של הביטוח הלאומי

לא כולם יודעים איפה נמצא הסניף הקרוב לביתם ויותר מכך, ישנן ערים בהן ישנם כמה סניפים של הביטוח הלאומי ולא כל אחד יודע איזה סניף הוא צריך ואיזה מתאים לטיפול בשאלה שלו. לכן, הטוב ביותר שכל אחד יכול לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ביטוח לאומי ולברר לאן להגיע. נציג השירות יכול לשמוע פרטים על השאלה כשהמטרה היא לעזור לכל אחד לקבל את השירות הטוב עבורו.

למידע נוסף לחץ כאן – ביטוח לאומי שירות לקוחות

מענה ועזרה בנוגע למילוי טפסים

כל מי שצריך למלא טפסים יכול לצלצל אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של ביטוח לאומי ולברר איזה טפסים הוא צריך למלא או לברר איפה הוא יכול להוריד את אותם טפסים וזאת עוד לפני שהוא מגיע לסניפי הביטוח הלאומי.

מענה בשפות שונות

שירות הלקוחות של ביטוח לאומי נועד לתת שירות לכל לקוחות מדינת ישראל ולכן אפשר לקבל את השירות גם לא בשפה העברית. מי שאינו רוצה לקבל שירות בעברית יכול להיות רגוע שהשירות שהוא יקבל יהיה טוב במידה שווה ואין זה משנה איזו שפה הוא דובר.

10

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה