ראשי > כללי > יו פון טלפון

יו פון טלפון

בזמן האחרון גברה המודעות לעובדה שעל בעלי העסקים מוטלת החובה להנגיש את מוצריהם ואת הגישה אליהם לאנשים בעלי מוגבלויות, מוטוריות או אחרות. כך, ניתן לראות בטלוויזיה תשדירי שירות המעודדים את ציבור בעלי העסקים להנגיש את שירותיהם לאוכלוסיות אלו ואת הצורך בכך.

יו פון ושירות לקוחות לבעלי מוגבלויות

לחברת יו פון טלפון אשר ישמח לפרט לכל לקוח את הצורה בה היא מנגישה את עבור לקוחותיה את שירותי הסלולר באופן שתואם את צרכיהם, תוך דגש על מתן פתרונות פשוטים ונוחים לתפעול. שירותים אלו הניתנים לבעלי מוגבליות מקלים את השימוש ומנגישים את השימוש במכשירי טלפון מתקדמים לאנשים שקודם לכן התקשו לעשות זאת.

שירותי הטלפון הניתנים על ידי חברת יו פון לבעלי מוגבלויות

הצורה בה מנגישה החברה את שירותיה היא ראשית על ידי הנגשת סניפיה לבעלי מוגבלויות מוטוריות. מוקדי שירות הלקוחות של יו פון ממוקמים ברשתות השיווק של יו ומגה, המונגשות ממילא וכן בסניפי דואר ישראל. דבר המקל על ההגעה של בעלי מוגבלויות אלה לחברה, ולכן מקל על קבלת שירותי הסלולר שהחברה מציעה. בנוסף, מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של יו פון, המוקד האינטרנטי, כמו גם שירותי פקס מתאימים אף הם לבעלי מוגבלויות.

שנית, החברה מציעה מכשירים המיועדים לבעלי מוגבלויות, מוטוריות ואחרות, כמו לבעלי מוגבלויות ראייה ושמיעה. החברה מספקת מכשירים יחודיים המאפשרים שימוש במקשים גדולים וניהול שיחה ללא אחיזה במכשיר, כמו גם חיוג מקוצר וקולי לבעלי מוגבלויות מוטוריות. ישנם אף מכשירים המעניקים תמיכה לבעלי ליקויי שמיעה כמו מכשירי דור 3 המאפשרים לנהל שיחות וידאו, הינם בעלי חיווי ויזואלי, רטט, מותאמים למכשירי שמיעה ומאפשרים שינוי תדרים במכשיר ובעוצמת הצליל. כמו כן, החברה מאפשרת רכישת מכשירים לאנשים בעלי מוגבלות ראייה, מכשירים אלו מאפשרים למשתמש בהם לבצע חיוג קולי. בנוסף, ישנה אפשרות לבצע הקראת תפריטים והשמעת תוכן הצג במכשירים מסוימים, שירות חיוג מקוצר, שימוש במסך גדול והצגת תוכן לבן על גבי רקע שחור במכשירים אלו. חשוב לציין כי החברה אף מאפשרת במספר מצוצמם של סניפיה רכישת עזרים לכבדי שמיעה.

3

 

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה