ראשי > כללי > אקס פקטור הרשמה

אקס פקטור הרשמה

אקס פקטור הרשמה לכל גיל

אם אתם מחפשים להיבחן לאודישנים לתוכנית ריאלטי בתחום השירה, אין כל ספק כי יש לכם מספר אופציות של תוכניות שונות בארץ בהם ניתן לקחת חלק. הבולטת והמקצועית מכולם היא ללא כל צל של ספק אקס פקטור.

אחד הדברים שבולטים מאד כאשר קוראים את התקנון של אקס פקטור הרשמה הוא באשר לגיל המינימלי של המשתתף. חשוב להבין שבהפקות הבריטיות והאמריקאיות של הפורמט, הגיל המינימלי להשתתפות משתנה. בהתחלה היה מדובר על גיל 16 לפחות. בעונות האמצעיות הורידו את הרף לגיל 14, ואילו בעונות האחרונות החזירו את הגיל המינימלי ל16. עם זאת, במקרה הישראלי של אקס פקטור הרשמה, הגיל המינימלי שונה לגמרי.

הגיל המינימלי הוא 12 בלבד

בתקנון של אקס פקטור הרשמה כתוב כי כל אדם אשר גילו 12 שנים ומעלה – רשאי להשתתף. בכך, ההפקה יוצרת מציאות חדשה לחלוטין. אם גיל 12 נפס כמתאים יותר לפורמט של בית ספר למוזיקה, הרי שבאקס פקטור רוצים לתת קרב הולם לכל הפורמטים של קשת. בכך שהיא מאפשרת לכל אדם מגיל 12 ומעלה להשתתף, היא יכולה ליצור תחרות מרתקת של ילד בן 13 מול בחורה בת 30 – וכאמור קשה לדעת מי מהם יכול לזכות.

אקס פקטור הרשמה

אקס פקטור הרשמה

מה זה דורש מכם?

חשוב להבין, שאם אתם רוצים לגשת אל אקס פקטור הרשמה ולהשתתף, וגילכם נמוך מ18 עליכם להביא אישור הורים או של אפוטרופוס חוקי. כאשר אתם מצרפים את אישור ההורים וכמובן חותמים בעצמכם על התקנון, תוכלו לבצע אקס פקטור הרשמה עם כל השלבים המלאים. יש להדגיש שמדובר כמובן על תוכנית תובענית למדי, ולכן יש להתכונן היטב לקראת השלבים השונים, במידה ותתקבלו בתור מתמודדים.

זו תהיה עונה בלתי נשכחת

לא משנה אילו גילאים ניגשים אל אקס פקטור הרשמה, דבר אחד בטוח – משום שזו העונה הראשונה של התוכנית בישראל, היא תהיה מרתקת מאד. התוכנית מאפשרת לגילאים מגוונים להתמודד, לאנשים שבאים מרקע מוזיקלי שונה, וגם מאפשרת לזמרי סולו, צמדים ולהקות להתמודד. כך, תיווצר תחרות מגוונת ועשירה במיוחד.

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה