ראשי > כללי > למה לצאת אל טיולי ג'יפים בספרד?

למה לצאת אל טיולי ג'יפים בספרד?

אין עוררין על כך, כי בספרד יש כמה מן האתרים המדהימים ביותר שאפשר לבקר בהם, וכמה מן הערים המתוירות ביותר שיש, כמו מדריד וברצלונה. יחד עם זאת, אחת מן האופציות המדהימות ביותר אשר דרכה תוכלו להכיר את ספרד, היא באמצעות טיול ג'יפים. טיולי ג'יפים בספרד הפכו להיות נפוצים מאד ללא כל ספק בשנים האחרונות, ובפרט הטיולים, אשר מתרחשים באזור של צפון ספרד. אבל מה יש באזורים הללו אשר הופך אותם מושלמים עבור טיולי ג'יפים מהנים באופן מיוחד במינו?

נופים מדהימים ומסלולים קלים מחכים לכם בספרד

טיולי ג'יפים בספרד מהווים את השילוב המושלם: מצד אחד, הם כוללים נופים מדהימים ביותר. האזור של מחוז קטלוניה, בשילוב עם הרי הפירנאים יוצר נופים מדהימים וחד פעמיים. מן הצד השני, האקלים באזור זה בחודשי הקיץ הוא נעים וממוזג, והמסלולים עצמם הם נוחים מאד, כאשר ממשלת ספרד השקיעה רבות במסלולי טיולי בטיחותיים לטיולי ג'יפים. הדבר מאפשר לכם מצד אחד לנהוג בצורה קלה ובטוחה, ומן הצד השני ליהנות מנופים מדהימים ועוצרי נשימה – כך שנוצר השילוב האולטימטיבי ביותר.

 

היכן הטיול מתבצע?

על פי רוב, המסלולים של טיולי ג'יפים בספרד מתחילים מהעיר הכל כך מיוחדת – הלא היא ברצלונה. משם יוצאים לאזור של קטלוניה אשר נמצאת באזור הצפון-מזרחי של ספרד. משם מטפסים לאזור ההרים הפירנאים, ובדרך גם מבקרים בנסיכות אנדורה הזעירה, אשר נמצאת בגבול בין צרפת לספרד. מדובר על פי רוב על טיולי ג'יפים בספרד אשר נמשכים כעשרה ימים, אף כי יש כמובן טיולים קצרים או ארוכים יותר, עם תוואי מסלול משתנה.

למי הטיולים הללו מומלצים באופן מיוחד?

במילה אחת: לכולם! טיולי ג'יפים בספרד יכולים להתאים לאנשים מבוגרים שרוצים לצאת לנופש מפנק, למשפחות עם ילדים שרוצות לחוות את התרבות הספרדית בצורה שונה, או לצעירים שמחפשים ריגושים דרך טיולי ג'יפים עצמם. יש טיולי ג'יפים בספרד שכוללים יותר מסלולים רגליים, טיולים שכוללים ביקורים באתרים היסטוריים ודתיים, או טיולים בעלי אופי אחר – בהתאם להעדפה שלכם.

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה