ראשי > כללי > הסרת עין הרע

הסרת עין הרע

צעד ראשון להבנה

עין הרע, היא אחד מאותן תופעות שכולם יראים מהן ומהסכנות הגלומות בהן. גם אלו אשר נוטים לפסול בזלזול את קיומה של התופעה, בשעת הצרה והקושי חוזרים בהם מהצהרותיהם ופונים לעזרתם של מיסטיקנים ועושי קמעות, כדי שיבצעו את כל הדרוש בתהליך הסרת עין הרע.

 

האם עין הרע בכלל קיימת?

בהחלט כן, עוד בתקופת המקרא ישנם תיעודים לכך שהם עשו כל שביכולתם, כדי להילחם בתופעה ומתועדים ניסיונות הסרת עין הרע שונים. אחד מהם הוא זה בו, יעקב אבינו, מתועד בניסיונו להגן על  בנו, יוסף הצדיק, באומרו "בן פורת יוסף, בן פורת עלי עין" כחלק מתפילת הגנה מפני השפעות העין הרעה. סיפורה של שרה אימנו, אשר הטילה עין הרע על הגר, וגרמה לה להפיל את עוברה, מהווה הוכחה נוספת לקיומה של התופעה ומדגישה את הצורך להשמר מפניה ובמקרה הצורך אף לבצע הסרת עין הרע.

index 

אם כך, מהי בכלל עין הרע?

 עין הרע, היא תופעה בה אדם כלשהו עלול להזיק ולגרום קשיים פיזיים ונפשיים לאדם אחר, אך ורק באמצעות מחשבות רעות אשר מתרוצצות במוחו. בניגוד למה שעלול להשתמע מכך, אין משמעות הדבר שהאדם הגורם לעין הרע הוא אדם רע מיסודו. יתרה מכך, לרוב, אלו העלולים לגרום לתופעה הם אלו הקרובים ביותר לאדם. לרוב, מקרים אלו קורים מתוך תמימות וחוסר מודעות ולא מתוך כוונה להרע.

 

כיצד מזהים עין הרע?

זה אשר סובל מהשפעות העין הרעה יחוש בכך מיד. בדרך – כלל, יקח זמן מה עד אשר הוא יחשוד כי שלל התופעות מהן הוא סובל, הן תולדה של עין הרע אשר הוטלה עליו. התחושות הנפוצות הן: עייפות כרונית, תחושת תקיעות, חוסר הצלחה, עצב ומחלות. אף על פי שאלו הם המאפיינים הבולטים, במידה ואדם סובל מכל אחד מהם בנפרד אין הוא חייב להגיע לטיפול הסרת עין הרע בהול ומיידי, אך מומלץ לשקול את האפשרות ולהגיב בהתאם. בעת חיפוש מטפלים בתופעה, ישנן שלל אפשרויות ואסכולות שונות בהן ניתן לטפל ומומלץ לבחון את האפשרויות ולבחור את זו המתאימה והנוחה עבור המטופל.

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה