ראשי > כללי > עורך דין המכון הרפואי

עורך דין המכון הרפואי

קיבלתם זימון לבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים? זה יכול לעורר בכם הרבה מאוד חשש. המכון הרפואי לזהירות בדרכים הוא גוף בעל כוח גדול מאוד. הוא פועל מטעם משרד הרישוי הישראלי. התפקיד שלו הוא לדאוג שבכבישי ישראל ינהגו רק נהגים שמצבם הבריאותי מאפשר זאת. כל אדם שיש לו מגבלה כזאת או אחרת מבחינה רפואית ורוצה לנהוג בכבישי ישראל, יצטרך להוכיח למכון שהוא מסוגל לעשות זאת. לרוב תתבקשו להמציא מסמכים כאלה ואחרים ולעבור בדיקות רפואיות של המכון הרפואי וגם בדיקות רפואיות של גופים החיצוניים למכון. זאת כדי להוכיח שאתם יכולים לנהוג ואין לכם מגבלה רפואית. עם זאת, השאלה האם יש לכם מגבלה רפואית היא מורכבת. מדובר לעיתים קרובות על סוגיה משפטית סבוכה, שלאדם מן השורה אין סיכוי להתמודד מולה לבדו. לכן אם קיבלתם זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, כדאי שתקבלו ליווי של עו"ד המכון הרפואי. מדובר על בעל מקצוע שידע לעזור לכם להראות שאתם בריאים וכשירים לנהיגה.

פעילות המכון הרפואי

המכון הרפואי עושה עבודה חשובה במיוחד למען שמירה על הבטיחות בכבישי ישראל. מדובר על אין ספור תאונות דרכים לאורך ההיסטוריה שנגרמו בגלל לקות פיזית של אחד הנהגים שגרמה לו לתפקד באופן לקוי ברגע האמת בנהיגה וכך נוצרה תאונת דרכים. עם זאת לעיתים המכון הרפואי מחמיר עם נהגים וממליץ שלא לתת להם לעלות על הכביש. זה מקרה מצער, שרק עורך דין המכון הרפואי ידע לעזור לכם להיחלץ ממנו.

הגשת ערעור

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מאפשר לכם להגיש ערעור על ההמלצה שנתן בנידונכם. את הערעור יש להגיש 30 יום לאחר קבלת ההחלטה. חשוב להיעזר בערעור בשירותיו של עו"ד המכון הרפואי כדי להצליח.

7

:קטגוריותכללי
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה